Jak začít?

14:44


Můj kluk do mě neustále šije, abych začala psát blog. A šije do mě proto, že to je něco, co chci já, a on to dobře ví… Snaží se mě popostrčit a podpořit v tom, co chci dělat, jenže já pořád nevím, jak vlastně začít. Mám jistou představu, ale není ještě úplně konkrétní a ucelená a mně se nechce se do toho pouštět, dokud nebudu přesně vědět, o čem by celý můj blog měl být. Možná bych ale měla prostě začít psát a hledat cestu postupně, jinak asi nezačnu nikdy. 
A tak sedím doma, v kuchyni bublá hovězí vývar na Boeuf Bourguignon, které chystám, a píšu. Hovězí na sporáku nezmiňuji jen tak náhodou. S přítelem máme totiž oba velkou vášeň pro jídlo. A proto by články různým způsobem týkající se jídla měly být nedílnou součástí mého blogu. Nebudu tady sdílet recepty na jídla, která doma vařím, protože foodblogů je na internetu už víc než dost a moje kuchařské ani pekařské dovednosti zdaleka nedosahují takové kvality, jako umění těch, kteří je píšou. Dokážu ale ocenit dobré jídlo a pořádně se jím nacpat. A dokážu restauraci, kterou navštívím, vychválit až do nebes, nebo zkritizovat od kvality podávaných pokrmů přes obsluhu až po čistotu zrcadla na toaletě - jít se mnou a mým Honzou do restaurace musí být někdy docela utrpení, protože neustále zkoumáme, komentujeme a kritizujeme všechno, co vidíme. A tak se s vámi budu čas od času dělit o zážitky z restaurací, které jsem doteď psala na web Tripadvisor, ale snad přišel čas sdílet je na vlastních stránkách. A budu se s vámi dělit o zážitky z našeho domácího vaření a dlabání a možná z našeho života obecně… Budu zkrátka psát o tom, co mě zrovna napadne a nechám blog, aby se vytvořil sám, aniž bych mu hned na začátku musela dávat nějakou nálepku. A možná se vám s nějakým článkem někdy ozve i můj Honzík. O čem bude psát, nechám na něm.

You Might Also Like

0 komentářů